hun/ eng
keresés
kosaram
A BFZ irodája ideiglenesen zárva tart!

Hír

A BFZ irodája ideiglenesen zárva tart!

Kedves Közönségünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Budapesti Fesztiválzenekar irodája a koronavírus további terjedésének megakadályozása, illetve az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása érdekében a további rendelkezésig zárva tart.

A bérletezési időszak később indul

Ahogy arról korábban tájékoztattuk Önöket, a bérletezési időszakunkat elhalasztjuk. Számunkra a közönségünk biztonsága az első, így senkit sem szeretnénk veszélybe sodorni a bérletvásárlásnál elkerülhetetlen személyes érintkezéssel, sorban állással, várakozással. A világszerte fennálló bizonytalan helyzetre való tekintettel egyelőre nem hirdetjük ki az új dátumot. Arra kérjük, hogy a következő hetekben-hónapokban figyelje hírleveleinket, honlapunkat vagy Facebook-oldalunkat. A bérletezés új időpontjáról minden felületünkön hírt adunk majd.

Online ügyfélszolgálat

Arra kérjük Önöket, hogy a következő időszakban válasszák a teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatunkat: keressenek minket telefonon vagy e-mailen keresztül.

A honlapunkon és Facebook-oldalunkon minden fontos és aktuális információt megtalálnak, ügyeiket hétköznap 9.00 és 15.00 óra között intézhetik.

Telefonos ügyfélszolgálatunk várja hívását:

  • Jegyértékesítés (Molnár Adél): +36 1 489 43 32; rendeles@bfz.hu
  • Jegyértékesítés, hűségprogram (Máthé Kiss Simona): +36 1 489 43 30; rendeles@bfz.hu
  • Támogatói Klub (Deák Zsuzsanna): +36 1 882 76 71; tamogatoiklub@bfz.hu

Az alábbi ügyek teljeskörűen intézhetők online:

  • jegyek visszaváltása (március 23. után), jegyek adományozása
  • Támogatói Klubhoz való csatlakozás
  • hűségprogramhoz való csatlakozás
  • online műsorok megtekintése
  • adományozás a Budapesti Fesztiválzenekar részére

Köszönjük az együttműködésüket és a megértésüket.

Vigyázzanak magukra, vigyázzanak egymásra!

BFZ, az Önök zenekara